Skolens personale

Stella Bodal

Stella Bodal - Administrativ medarbejder - Skolen på Finlandsvej

Jørn

Jørn Andersen  - Lærer i Praksisklassen - underviser i dansk, matematik, engelsk og auto-metal værksted. SSP- koordinator

Christina

Christina Hørup Gransgaard - Trivselskoordinator. Arbejder med skolefravær og trivsel. Underviser i matematik og individuelt tilrettelagt undervisning.

Jens

Jens Ølgaard Olsen - Lærer i matematik 8 .grundklasse. og Praksisklassen . Underviser  desuden i naturfag/fysik fra 7.-9- kl. og  har særlige tilrettelagte undervisningsforløb for enkeltelever

Michael

Michael Nielsen Kjærside - Lærer i 7.grundklasse og særlige tilrettelagte undervisningsforløb for enkeltelever. Underviser i dansk, engelsk, samfundsfag/historie og musik

Annika

Annika Rix - Lærer i 8. og 10.grundklasse. Underviser i dansk, tysk, kristendomskundskab, samfundsfag/historie og  idræt. Læsevejleder. PT. på barsel!

Søren

Søren Kirkeby Nygaard Andersen - Lærer i 9. og 10. grundklasse. Underviser i matematik og idræt samt Fagdag i 10. kl. . SSP - koordinator

Christiane Egede Lorenzen - Lærer i 7.-9. grundklasse. Underviser i matematik og naturfag. Koordinator administrativt vedr. eksamen og taxabefordring.

Heidi Wittus - Lærer i 8. og 10. grundklasse samt Trivselsklassen. Underviser i dansk og engelsk.

Steffen Fristed - Lærer i 7. og 9. grundklasse. Underviser i matematik, dansk og idrætslige fag samt håndværk & design

Lasse Frimodt Christensen - Lærer i 7. grundklasse. Underviser i matematik og naturfag.

Anders Søgaard - Lærer i 9. grundklasse og Praksisklassen. Underviser i dansk og engelsk.

Christian Klemm Tange - Lærer i 8.-10. grundklasse. Underviser i matematik, kulturfag og idræt. PT. på barsel!

Cathrine Nymand Sørensen - Lærer i 7.-10. grundklasse samt Trivselsklassen. Underviser i matematik og kulturfag.

Linette Hehnel Hansen - Lærer i Trivselsklassen. Underviser i dansk og engelsk. Pt. på barsel!

Julie Flejstrup - Trivselslærer. Arbejder med skolefravær og trivsel. Underviser i dansk og individuelt tilrettelagt undervisning.

Line Bagger Jensen - Lærer i 8. og 10. klasse. Underviser i dansk, kulturfag og idræt.

Benedikte Grane Lindberg - Koordinator og lærer i Trivselsklassen. Underviser i dansk, matematik og håndværk & design.

Petrine Kahr - Koordinator og lærer på OrdEkspressen og Læringslokomotivet. Underviser i matematik og idræt. Vikar på Skolen på Finlandsvej

Janni Palmgren - Undervisningsassistent i Praksisklassen. Elevpraktikkoordinator og tovholder på Coop Crew -projektet.